Privatlivspolitik

Når du besøger bronshojbordtennis.dk indsamler vi information om alle besøg på hjemmesiden. Disse informationer bruger vi til at forbedre din brugeroplevelse, til at understøtte vores markedsføring og for at kunne effektuere ordrer.

bronshojbordtennis.dk registrerer automatisk IP-adresse samt data vedrørende dine bevægelser mellem forskellige sider på hjemmesiden. Hvis du logger ind eller tilmelder dig vores nyhedsbrev registrerer vi også dette, så vi kan gøre det nemmere for dig næste gang.

Vi bruger i den forbindelse forskellige analyseværktøjer, der bistår os med at indsamle statistiske oplysninger om brugen af bronshojbordtennis.dk og gøre det til en bedre oplevelse for dig.

Brønshøj bordtennis indsamler informationer fra brugere fra følgende kilder:

• Fra køb, f.eks. e-mailadresse, betalingsinformationer, ordrebeløb, rabat, og varer. Inkluderet er afsendelse af transaktions-e-mails, f.eks. ordrebekræftelse, forsendelsesbekræftelse og faktura.
  • Fra direkte kontakt fx mail eller SMS.
  • Fra nyhedsmails fx åbningshastighed, klikhastighed og tid brugt på læsning af e-mailene.
  • Fra brugereder udleverer oplysninger om sig selv.

Formålet med indsamling af informationerne tjener forskellige områder:

• Forpligtelser. For at opfylde vores forpligtelse til dig som medlem eller bruger af vores service – som f.eks. levering, fakturering, kundeservice.
  • Kundeservice. For at kunne udføre kundeservice via mail eller telefon. Besvare spørgsmål i forhold til din ordre eller tidligere ordrer, rådgive og rette fejl.
  • Markedsføring. At vise inspiration, produkttilbud/services og personlige anbefalinger via web, e-mail, SMS, direct mail, via tredjepartsmarkedsføring.
  • Lovgivning. For at overholde gældende dansk lovgivning. Brønshøj bordtennis opfylder de gældende regler for GDPR

Tidsrum for dataopbevaring

Tidsrum

Markedsføringsformål (Google Analytics og Mailchimp)

26 måneder år efter din seneste aktivitet, f.eks. køb, kommunikationsaktivitet eller besøg på vores website

Ordrehistorik, faktura, m.v.  samt mail.

5 år eller mere. Regnskabsdata skal gemmes i mindst 5 år, for at overholde  dansk lovgivning.

Browsing
Når du besøger bronshojbordtennis.dk, indsamler vi informationer om alle besøg på vores website. Vi anvender disse informationer til at forbedre din brugeroplevelse, evaluere brugen af individuelle elementer på bronshojbordtennis.dk og til at understøtte vores markedsføring.

Analytisk værktøj
Vi anvender forskellige analytiske værktøjer, som f.eks. Google Analytics, der hjælper os med at indsamle statistikker om brugen af bronshojbordtennis.dk til at give dig en bedre oplevelse.

Markedsføring/re-targeting
bronshojbordtennis.dk arbejder sammen med forskellige virksomheder for at forbedre vores onlineannoncering. I denne forbindelse anvender vi følgende leverandører: Facebook og Google.

Funktionalitet

Kontakt vedr. personoplysninger
Hvis du ønsker adgang til de oplysninger, som er registreret om dig hos os, skal du rette henvendelse til: klubbens formand hvis mail adresse findes på bronshojbordtennis.dk Er der registreret forkerte data, eller har du andre indsigelser, kan du rette henvendelse samme sted. Du har mulighed for at få indsigt i, hvilke informationer der er registreret om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold Persondataloven.

Ved relevant henvendelse vil vi opdatere, ændre eller fjerne personlige informationer, som vi kontrollerer, med forbehold mod overtrædelse af nogen lovgivning.

Vi kan afslå anmodninger, der uden grund gentages, kræver uforholdsmæssig stor teknisk indgriben (f.eks. udvikling af nyt system eller i væsentlig grad ændring af eksisterende processer), påvirker andre enkeltpersoners personlige data, eller anmodninger der er ekstremt upraktiske (f.eks. informationer fra backupsystemer). Alle forespørgsler vedr. dette skal rettes direkte til klubbens formand.

Beskyttelse af personoplysninger
Ifølge lovgivningen skal dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Vi gemmer dine personlige oplysninger på servere med høj sikkerhed. Vi kan dog ikke garantere 100 procent sikkerhed ved dataoverførsler via internettet. Det betyder, at der kan være en risiko for, at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk. Du afgiver således dine personlige oplysninger på eget ansvar.

Vi forbeholder os ret til at opdatere og ændre disse retningslinjer for behandling af personoplysninger. I tilfælde af væsentlige ændringer giver vi dig besked i form af en synlig meddelelse på vores websites eller pr. mail.

Du har mulighed for at klage over behandlingen af oplysninger og data vedrørende dig. Klagen indgives til Datatilsynet.