60+ afdelingen

Esther er det samme som at sige Brønshøj Bordtennis. Hun har været med nærmest altid og er også næstformand i klubben. Esther er træner 2 gange om ugen.

Udover Esther fungerer Gert og Rolf også som trænere for 60+-spillere.

En dag tager om ugen tager vi alle vores nye +60 medlemmer. Her introducerer vi dem i de mest basale færdigheder, hvordan man holder på battet, slår til bolden og meget andet. Så snart vi under velkomst træningen mener, at nu kan nye spillere komme videre i systemet, bliver de sluset ind på det træningshold, som svarer til deres spilleniveau.

Derudover afholdes der også løbende trænings perioder på 10 uger af gangen, hvor man tilmelder sig og træner på det niveau man nu har nået. Så selv i vores 60+ afdeling tænker vi meget på udvikling. I Brønshøj Bordtennis stopper udviklingen først når man bliver båret ud af lokalet, indtil da skal man regne med udfordringer, en masse social samvær, kampe, stævner og en masse god motion.

Gratis prøvetræning

Har du lyst til at starte med at spille bordtennis, kan du tilmelde dig til 3 gratis prøvetræninger her.

Senior 60+ kontaktudvalget

Esther Zivadinovic